Torsdag förmiddag

Idag skulle jag ha jobbat 10-19 men Lotta ringde och undrade om jag inte kunde byta till 12-21 på Iva och det var inga problem! Det passade snarare väldigt bra! När jag gick upp 08.30 var det klarblå himmel och solsken, blev väldgt sugen på en promenad och jag hade inte hunnit med någon längre om jag skulle börja jobba kl 10 men nu har jag och hunden varit ute drygt en timme! Kameran följde med! Det blev "fånga bollen bilder"! :) Och ja som ni ser så kom det lite moln men det blev ju häftiga och kanske till och med häftigare bilder med den grå bakgrunden ;) Om man nu inte kom med i Em-fotboll detta året kanske vi kommer med i Vm istället ;)


Alla räddningar kan ju inte vara snygga!


Men målvakten är alltid lika snygg! ;)


Och han kan göra grasiösa räddningar också!


Och sådana som är på ren vilja!


Men ibland tar man i lite för mycket!


Det är därför vi tränar! För att bli bäst! ;)



Kommentarer
Postat av: MAMMA

HÄRLIGT MED ETT FÖRMIDDAGSPASS MED "VALPEN". HOPPAS JOBBPASSET OCKSÅ HAR VARIT BRA. JAG HAR VARIT PÅ VATTENGYMPA 2 KVÄLLAR I RAD. NÅGOT NYTT MED REDSKAP. MAN SÄTTER "FLYTETÖJ" PÅ FÖTTERNA DET BLIR EN ANNORLUNDA GYMPA. OCH I KVÄLL VAR GAMLA TORSDAGSGYMPAN. ALLT HAR VARIT SÅ BRA. SOV GOTT.

2010-09-02 @ 21:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0