Texastavla

För ett tag sen pratade jag om att jag hade beställt en Texas tavla. Det är en canvastavla och nu har den kommit hem till Göteborg! Den har varit i blekinge alla de där veckorna sedan jag var hemma sist ;) Nu är den hemma och den har hängts upp på väggen med en gång, så klart! Den är ju jättefin! :) Det var en härlig dag i januari som jag och Texas var ute och fotade som vi tog denna fina bilden! Kommer inte titta på tv längre, kommer bara sitta och titta på Texas ;) Nu är det snart dags att åka till jobbet! Hej svejs!






Kommentarer
Postat av: MAMMA

DET BLEV JU BRA!

HA DET BRA PÅ JOBBET. VI HÖRS!

2010-09-13 @ 19:18:21
Postat av: johanna -1,8

Han är jättefin verkligen! Skall bli roligt att träffa honom på torsdag om han följer med dej ner! Kramar

2010-09-13 @ 21:35:28
Postat av: Birgitta

jättesnygg tavla, men det kunde ju inte bli annat med det motivet :)

2010-09-14 @ 08:33:09
URL: http://www.kamelens.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0