Ja, tror det eller ej, säger bara PÄRONTÅRTA!

Jobbade bara mellan 8-12 i fredags, toppen trodde att jag skulle jobba ända till 17 när jag gick till jobbet, men så blev det inte! När jag slutat satte jag och vovven oss direkt i bilen och körde hem! Tror jag varit borta nästan 7 veckor om jag räknat rätt! Härligt att komma hem igen med andra ord! Fast det är det för det mesta iaf, oavsett hur ofta jag är hemma! ;) Idag fyller syster år! (Grattis!!) men även jag och Tim har trängt oss på, vi har ju nyss fyllt år men vi ska fira oss med idag! Så det blir kalas för 3 x Gustafssonbarn idag! :D Superskoj! Igår eftermiddag åkte jag och mamma och handlade lite, vi köpte en PÄRONTÅRTA, som tur var hade Evve gjort en tidigare på dagen och den fanns kvar!! Så på kvällen satt hela familjen Gustafsson samlad och åt tårta, genom att vi ställde fram hela tårtan på borde och tog en varsin sked och Åt :P

Haft en underbar helg hemma! Är nöjd och glad och belåten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0