FREDAG!!!

Äntligen är denna veckan slut! Eller ja den "jobbiga" delen! Nu återstår bara helgen!! Och den ska tillbringas på bästa sätt i kungliga huvudstaden med två underbara flickor och en brun/vit pojk såklart :) Vi åker upp imorgon kväll! Innan vi åker ska jag hämta mina tappuwearburkar! :D Och så ska det packas! Men det går ju fort så dagen blir nog lång :P Eller får jag se till att sova mycket länge! ;) Det är nog inga probelm! Är ganska trött nu, trött på mig själv också, glömde sätta på tratt på en hund och det kunde slutat illa :( Men det gjorde det inte! Så nu har jag lärt mig en grym läxa, bara för en tratt... Konstigt men sant... Var en konstig natt också... Men alla lever och är glada :) Så jag får göra som veterinären sa, gå vidare! :)

Har tagit nya kort på den bästa vovven! Det är dags för en ny stambok av springertyp och vovven vill såklart vara med och synas :) Han tycker ju att han är vacker! :) Och det gör jag med! Tack Eva-Karin för hjälp med fotografering!! :)

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

REVLIG RESA! VI HÖRS. HOPPAS NI FÅR FINT VÄDER . VI HAR DET UNDERBART HÄR. IDAG KANSKE DIN BRORS FARTYG KASTER LOSS IGEN. VISS OSÄKERHET.

2010-09-24 @ 13:20:45
Postat av: MAMMA

NU ÄR DIN BROR PÅ HAVET. HAN HAR SKRIVIT NYTT RESEBREV SOM ÄR VÄRT ATT LÄSA. HA EN SKÖN KVÄLL I GÖTET.

2010-09-26 @ 17:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0