Dags att göra lite nytta

It´s look like shit in my home! Tar det på engelska så låter det inte lika illa! :( Usch det är hemskt, och igår var jag ledig och jag orkade inte ens börja plocka någonstans, hallen är full av ovikt tvätt, av två väskor från helgen i stockholm och skor och grejer överallt, i köket satte jag i alla fall ner disken i diskmaskinen igår, så då började jag kanske lite?! Men det behövs göras så mycket mer, mitt databord är fullt med Iphone tillbehör och MASSA lösa viktiga papper och kamera och allt. Varför ska det gå så långt innan man gör något åt det!? Nu har jag iaf vaknat till, svårt att sova under nattveckan och jag har tagit på boxarlinnet! Här ska röjas!!


När jag och Elin röjde i saxemaraskogen :)
Det var ju några till som hjälpte till då ;)


Kommentarer
Postat av: Eldaren

Ja det är snart dax igen o ta ett tag i riset, lite mysigt är det när man grilla lite efter ett hårt arbete

hälsa voff voff

2010-09-30 @ 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0