Äntligen Fredag!

Åh va härligt! Det är fredag! Och helgen är nära! Och ja denna veckan har jag helg när alla andra har helg!! Haha kallade mån-ons för helg när jg var i västerås, jag blev förvirrad och alla andra vart förvirrade! ;) Ikväll ska jag hem till Maja och spela Monopol! :) Kul att träffa henne igen och hitta på något! Det blir inte förän nio tiden då hon jobbar och jag jobbar! Men jag är ju ledig imorgon så jag kan vara uppe så länge jag vill ;)

Igår var ännu en bra dag på jobbet! :) Det var nästan lite tråkigt lungt på IVA så jag hjälpte till där jag kunde! :) Skönt med en sån dag ändå! Idag antar jag att jag ska vara på akuten, och där kan det ju hända desto mer en fredag :)

Ha en bra dag! Kramar 

Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Har en hundbekant som jobbat på akuten. Det brukar inte vara på rolig på helgerna. Hua, tur jag inte har ett jobb i vården. Är helt enkelt inte rätt person för det. Bättre att sätta sådana duktiga människor som du på sådana jobb.

/P

2010-09-03 @ 11:22:38
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0