Oj då :O)

Idag skulle jag ha vänt på dygnet, klockan stod på 09.30 för sov morgon måste man ju få ha ändå :) Klockan ringde jag stängde av den, Texas låg vid mina ben och det var så där härligt underbart att ligga kvar i sängen osm det bara kan vara på morgonen och vips så sov jag gott igen, nästa gång jag vaknade var klockan 12.30 *angel* och då somnade jag ändå vid 01-någonting igår, men jag har ju känt mig trött som en zoombie efter helgen så behövde säkert sova, det jobbiga kan ju bli att gå upp imorgon, trodde jag skulle jobba 10-19 tills alldeles nyss, de ville att jag skulle jobba 12-21, kunde ju inte blivit bättre! :) Sovmorgon och allt imorgon med ;) haha fast måste gå upp då för på fredag är det 7-16 som gäller! Hjälp!!! :P

Här är en liten film från agilityträningen i söndags, det är sista stunden på träningen när vi bara släppte loss och tränade fart, och motivation framåt! Tur att jag har innevarv ;) Filmat med min nya iphone! :)

Hej svejs! Och förresten, kroppkakorna var precis sådär goda som jag längtade efter ;)



Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Vet du varför jag inte håller på med agility? För jag behöver kondis då! Ha ha.

Hittade för ett tag sen den film som du och dina studiekompisar gjorde på hundgymnasiet. Visade den för R som satt som klistrad och fylldes av inspiration.

/P

2010-10-06 @ 21:56:41
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Robyn

Snart kommer jag igång för nu är dom rönkade

2010-10-09 @ 17:48:13
URL: http://nikeojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0