6 dagar, lite drygt

och några timmar sedan, så länge sedan var det jag skrev ett inlägg på bloggen! Om yteerliggare 6dagar och några timmar ska jag opereras. Min stora käkoperation är bara 7 dagar bort! Det är helt galet hur fort tiden går! Har bara 3 dagar kvar på jobbet, en kväll imorgon och två nätter, ons och tors! Sen är det helg och jag har en del som ska fixas, köpa hundmat, bada hunden, klippa hunden, plocka undan lite innan mamma kommer ;) 

Tycker inte att jag har något att skriva, men jo just det! Anna-Karin och Viran har varit på besök! Fredag till Måndag! Ingen dålig långhelg :) Haft det toppen på alla sätt och vis och jag är så glad att hon kom just denna helgen! Hade varit en lång helg att roa sig själv på!! Vi var på Frölunda Torg på lördagen, Anna-Karin hittade en del men jag hittade inte så mycket, blev några hårband att ha på jobbet :) Desto mer shopping blev det för min del på söndagen när vi bestämde oss för att åka till Ullared, Gekås! Hej och hå, vi och alla andra! :) Det var dock ingen kö innan och det gick fort i kassan, det som var jobbigast var att förflytta sig för att titta på saker, men som sagt jag hade inga problem att hitta en massa! ;) Vi har ätit jättemycket god mat också! Jag ser till att äta allt jag är sugen på nu så att jag klarar mig ett tag på min flytande diet efter operationen utan att sakna något direkt, men det lär ju inte gå många dagar innan jag saknar min mûsli :( Den är jag beroende av!!

Nej orkar inte skriva mer, är inte road av det här! Här kommer två bilder på de söta vovvarna! De fick ett varsitt färgglatt ben från Ullared! Så fort de fick chansen att undersöka den andras ben tog de den, gräset kan ju vara grönare på andra sidan ;) Texas ben lever fortfarande medans Virans strök med redan efter en halv timme :P




Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Sally har ett likadant ben fast Rosa så klart för hon är ju så tjejig! Håller tummarna för att allt ska gå bra under och efter operationen. Du kan dricka grädde och blanda i jordgubbar. Rörchoklad ...strösocker och kakao som du blandar med grädde...mmmm



Det blir bra! Stor Kram

2010-10-11 @ 22:28:46
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Birgitta

tygben har en väldigt kort hållbarhet, dålig kvalité tror jag. Hoppas att op och efter går bra, vi håller tummar och tassar. När jag mina krånglande tänder så körde vi min mat i mixern och så "åt" jag den med sugrör. ;)

2010-10-12 @ 08:09:10
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: Anonym

HEJ! NU SES VI SNART. SER FRAM EMOT ATT FÅ EN HEL HELG I GÖTET MED ULRIKA OCH DIG. SKA BLI JÄTTEKUL ATT GÅ PÅ GREASE. SEDAN TAR DU OCH JAG VARA PÅ DEN TIDEN EFTER OPERATION SÅ BRA VI KAN OCH STYR KOSAN MOT SAXEMARA NÄR DU ÄR REDO FÖR DET. HA DET BRA! SYNS PÅ FREDAG!

2010-10-12 @ 19:40:23
Postat av: Karin

Vi tänker på dig i den stora staden här på 102:an. Grease är nog jättebra, är lite "avis", och sedan går det jättebra på måndag och så ses vi till helgen :)Det låter väl enkelt och bra!!

Ha det allra bäst och stor KRAM på dig.

2010-10-12 @ 20:28:38
Postat av: anna-karin

Åhh vad söta dom blev:)

Tråkigt inte Virans ben höll bättre:P

Och tack för en underbar helg!!

Kram!

2010-10-12 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0