Uppsatsen är klar!!

Uppsatsen är klar och inskickad till examinatorn! Nu kan vi inte göra annat än att vänta på en första bedömning från henne. När vi får tillbaka den från henne vet vi vad vi behöver ändra på och om den är tillräckligt bra för att gå upp för opponering i slutet av månaden! Spännande! Jag är nöjd och stolt över vad vi har gjort och hoppas examinatorn också tycker det är okej! Att man får ändra lite i den, flera gånger får man ta!

Nu tar jag ledigt! 7 dagar semester! Ska förvalta de bra!


Min buse!!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HÄFTIG FILM! PAPPA OCH JAG TITTADE PÅ DEN. KUL ATT DU KOMMER HEM. SÖNDAG BLIR DET MODEVISNING SOM DIN MOSTER ORDNAT. FREDAG GRILLNING MED FAM.PEARSON.

HA DET BRA TILLS VI SYNS!

2010-03-09 @ 23:41:47
Postat av: Eva-karin

Åh vilken bra film :) Han är verkligen supersöt. Jag och Lotta träffade en annan springer spaniel här uppe i skogen men han var inte alls lika söt eller rolig :(

Men hade så bra hemma i blekinge (förstod av din mammas kommentar att du tänkte åka hem), jag hör av mig i morgon när jag vet vad de säger på blåstjärnan. Jobbigt att vänta en hel natt innan jag får veta :( Hoppas vi får jobba tillsammans på ett eller annat sätt :)

Massor av kramar från mig och Lotta

(Har föresten fått Lars Engen som handledare så känns ju inte jättekul)

2010-03-10 @ 18:08:13
Postat av: Susanne

Härliga goa Texas!Han är så fin!!! Ge inte upp om orkidéerna. Jag är värdelös på blommar men dessa klarar jag. Blommar länge en gång per år. Blommor som bara behöver lite vatten var 14 dag passar nog mig;-)Kinna och Stella hälsar.

2010-03-13 @ 09:56:33
Postat av: anna-karin

Aww vad gullig han är!!

2010-03-13 @ 14:02:22
Postat av: Pernilla Å

Va skönt att vara klar med uppsatsen. Lycka till! Va duktig Texas och du är. Har just visat Robyn filmen. Nu är hon nog full av inspiration.

/P

2010-03-14 @ 17:28:17
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: ELIN

Ni två är för himla duktiga! :)

2010-03-14 @ 18:20:52
URL: http://elinhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0