Sova

Åhh va jag sov igår! Somnade framför tv:n vid 20.30, brukar aldrig somna där så :P gick och lade mig i min säng, kommer inte ihåg när och sov till 09.20! Åh det var skönt! :) Pratade lite med mamma imorse med, hon hade ringt igår och jag bruakr ju alltid svara! Stackars mamma, hoppas hon kunde sova ;)

Texas har inte fått så mycket tid den senaste veckan men han är osm vanligt en ängel oavsett vad han gör eller inte gör :) Gammal och klok kanske!?

Ikväll har jag jobbat och imorgon är jag ledig!! Det ser ut som ett bombnedslag här hemma! Alla fina paket och blommor som jag fick i helgen står överallt i hela lägenheten! Behöver nog mer än en dag för att få undan alla prylar denna gången! :) Men oj va mycket fina och användbara grejer jag fick!! Är så glad för allt, och för min examen! Har stolt burit min sjuksköterske brosch på jobbet idag! :) Jag är en sjuksköterska nu ;)

Nu är det slut svamlat!

Hej då! :)

Kommentarer
Postat av: MAMMA

JA, JAG KUNDE SOVA, MEN DET VAR HELT UNDERBART NÄR DU SMS:ADE PÅ MORGONKVISTEN. JAG TRODDE JU ATT DU KANSKE HADE FÅTT JOBBA ÖVER. NU HAR VI VARIT OCH FIRAT ELIN I HOBY OCH HAFT JÄTTE TREVLIGT. SOV GOTT!

2010-06-09 @ 23:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0