ont ont ont i magen

Usch igår var ingen rolig natt/dag. Detta började redan på kvällen innan jag gick till jobbet, inte igår kväll utan i förrgår, fick ont i magen, sen på natten innan jag gick hem blev det ännu värre. När jag kom hem och skulle gå och lägga mig gjorde det så ont så jag kund einte sova. Värktabletter, varm riskudde, sitta, stå, ligga. Inget hjälpt. Var vaken hela natten. Och hade lika ont hela dagen igår. Kände mig som en riktig sjukling. Gick och lade mig vid 23-tiden med riskudden, som hjälpte lite då och sen somnade jag. Har inte alls lika ont i magen idag även om den känns. Funderar starkt på om det kan vara att jag har ätit mycket fil de sista dagarna, och på nättaren har jag ätit bara fil, en stor skål, har ju varit laktosintolerant som liten och det kanske var det som spökade? Magen tyckte kasnke inte om att äta ren fil mitt i natten? Tänker i alla fall inte göra det i natt! Ska åka och köpa lite nyposoppa istället :) Är bara mina egna funderingar men tänker inte riskera sån magvärk igen!! Ajajaj!

Ikväll börjar jag jobba redan klockan 19, de ska jag göra hela sommaren och inatt är första gången jag går själv!! Hoppas det blir en bra natt så man kan få lite självförtroende! Nätterna i helgen var som en annan medarbetare beskrev dom, nätterna som gud glömde! ;) Inga mer sådana nätter nu va!? :) Voffsegull och jag har varit ute och kastat boll idag! Stackaras Texas. Han bara sover och sover och sover! Börjar bli lite orolig för honom ;) Snacka om att vara anpassningsbar :) Och va glad jag är att jag har en vuxen hund som accepterar både sådana här tider och mer aktiva dagar än en unghund/valp som vill ha full aktivitet hela tiden! :P För det är det inte här just nu ;)

Japp, dags att göra lite nytta! :)
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

stackars liten!

2010-06-14 @ 15:17:11
URL: http://www.kamelens.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0