Natt

Det är rätt tungt att jobba natt faktiskt, har kommit på det nu, särskilt när man inte kan sova när man kommer hem! Igår natt gick jag min första natt själv. Det var kanon mycket att göra fram till 00.30 och jag gick hem vid 03.30. Tog typ hela jobbet med mig hem, kunde inte sova, kom på allt jag hade glömmt. Försökte nå hon som jag jobbade med men det gick inte. Det var viktiga grejer men inte livsavgörande, har sovit lite från och till och vaknade med att jag kom på att jag glömde det med! SKIT! Inte konstigt att man har sovit dåligt när man har tänkt så mycket på jobbet. Jag hoppas verkligen att min kollega var smart nog att komma på lite av det jag missade, annars är det ju pinsamt att gå till jobbet idag :( Hoppas jag blir bättre på att komma ihåg alla små grejer så jag slipper ligga och fundera på det när jag ska sova! För då kan jag inte sova, och så ska jag se till att ha ett telefonnummer till de som är kvar på stället när jag går! Känner mig så hemsk idag! Vill inte!!!!!

Idag skinner solen i alla fall! Ska promenixa med vovven efter frukost sen får vi se vad som händer :)

Ha en bra dag!
/K

Kommentarer
Postat av: Josse

kitty är bäst!

2010-06-15 @ 19:16:54
Postat av: Pernilla Å

Hoppas det går bättre i natt, eller nästa gång.

/P

2010-06-15 @ 22:25:13
URL: http://nikeojag.blogg.se/
Postat av: MAMMA

HOPPAS DU KAN SOVA EFTER DENNA NATTENS ARBETE. DET TAR LITE TID ATT VÄNJA SIG. SOV GOTT. VI HÖRS ONS. EFTERMIDDAG. JAG SKA GRILLA MED JOBBARKOMPISARNA ONS. KVÄLL.

2010-06-15 @ 22:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0