Jag blir tokig!!!

Folk kan ju inte bestäma sig! Alla tittar men alla hittar något annat, de säger att de ska ha den och sen ska de inte ha den! Jag blir verkligen snart tokig! Ja detta gäller såklart bil säljandet! Det har gått 4 dagar sedan jag lade ut den på blocket och imorgon är det 4:e personen som ska titta. Kunde ha jobbat extra idag på blå stjärnan men det gick inte FÖR JAG SKA SÄLJA BILEN sa ja för 3:e gången typ :P Snart får jag ju komma på nåogt annat, eller bara säga att det går inte så bra ;)

Texas och jag har njutit av ett helt underbart väder idag! Tvättat lite och diskat lite. Imorgon jobbar jag 10-19, skönt att ha bil ;) Nehepp nu är jag trött på detta! Är väl snart dags att gå och lägga sig fast jag är inte speciellt sugen på det. Mycket tankar som flyger fram och tillbaka! Undra om jag någonsin kommer få bilen såld till exempel!? Ska jag åka tåg eller bil hem på torsdag/fredag?

Ser oavsett fram emot helgen! Det är både 90års kalas och släktträff på att göra listan! Trots att jag bor 35mil bort brukar jag lyckas vara med på det mesta! Men det är hårt de gångerna jag inte kan vara med, typ midsommarafton nu, saknar familjen då <3

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej gumman! Hade vi kunnat hade vi gärna köpt din fina bil speciellt nu när mattias skall börja övningsköra och vi skall ha bebbe. Men men det löser sig skall du se. ge inte upp!

2010-06-28 @ 18:41:22
URL: http://www.hannis-sen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0