Hängt med Eva-Karin och Lotta

Idag hade jag planerat att åka till Frölunda Torg och handla lite! Var egentligen inte ute efter något speciellt, bara dukar till mamma! Hörde med Eva-Karin om hon inte ville följa med och det ville hon! :D
Hittade dukarna! Och hittade en snygg grej att ha på sig på fredag!! Det är 90års kalas då ju! :D

VI har en måsbebis här på "gården" som någon har skjutit en pil på så nu går den med en pil i vingen. Jag har försökt nå den men det går inte! Nu ska Liv och jag gå ut och se om vi lyckas innan jag ska till jobbet!

Har ätit tårta idag med, mmm så gott det var ;)

Hajdå!


Kommentarer
Postat av: Eva-Karin

Ja tårtan var verkligen god, men nu är den slut för Elin och hennes pojkvän åt upp resterna :)

Hoppas att det löste sig med pappret. Har riktigt dåligt samvete (inte för att det hjälper dig). Hade själv blivit så irriterad om någon hade tagit det sista. men var så stressad igår att jag inte ens reflekterade över om det fanns några kvar. Hoppas natten blir bättre under kvällen. Många kramar från mig och lotta. och tack för en supermysig dag!

2010-06-30 @ 20:48:23
URL: http://www.lottaskoja.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline

Hemska människor d finns...

2010-06-30 @ 21:52:01
URL: http://copperglow.webs.com
Postat av: MAMMA

HEJ. MÅNGA DAGAR SEDAN JAG SATT VID DATORN. NU KÄNDE JAG FÖR ATT PAUSA EN LITEN STUND. HAR HAFT EN TREVLIG KVÄLL MED SYSTER KARIN OCH HENNES FAMILJ OCH ELIN HAR VARIT HÄR OCH FÖRST HANDLADE VI OCH SEDAN HJÄLPT TILL HÄR. VI HAR ÄVEN HUNNIT GRILLA OCH ÄTA DET GRILLADE. AVSLUTADE MED ETT BESÖK I FÖRSAMLINGSHEMMET OCH BESTÄMDE LITE DUKNING. ALLT BARA TOPPEN. SOV GOTT. VI SYNS SNART!

2010-07-01 @ 23:18:24
Postat av: Robyn

Ha en fortsat bra kväll.

/R

2010-07-04 @ 20:33:32
URL: http://nikeojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0