En händelserik helg i bilder och text!




Fredag, servering i Halmstad med syster och Elin på brors fest! En mycket spännande och rolig kväll! När vi var klara körde vi hem mot Saxemara för på lördagen var det dags för examensfest! Observera att stridsvagnar inte är tillåtet i köket ;)


Lördag, examensfest!!! Är lugnt den grymaste tårta jag någonsin sett!! Det är MIN tårta! ;) som min bästa stora syster har gjort! GRYMT! "Hello Kitty sjuksköterska!"


Och bästaste vännerna var med!!! <3


Låt mig presentera O´Malley, eller "Blomman" som han också kallas! :)




Självklart kommer det en bild på min underbaraste också! Min lilla goa underbara vovve va jag tycker om dig!!! Du är så vacker! :)


(Bara för de som är intresserade, länge sedan det togs några uppställningsfoton på vovven! Min lilla "valp" har blivit 6½ år och först nu börjar han se vuxen ut! ;))
Tryck på den lilla bilden för att se den i större format!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

PRECIS NÄR JAG SKULLE GÅ UT PÅ DIN BLOGG HÖRDE JAG PIOET PÅ MIN TELEFON SÅ JAG FÖRSTOD ATT NU VAR DET KLART. PAPPA LÄSTE SMS:ET JA SÅ VAR DET SÅ KLART. BRA JOBBAT. JA HELGEN HAR VERKLIGEN VARIT KANON MEN UTAN STRIDSVAGN!!!! HA EN BRA VECKA! SOV GOTT!!

2010-06-06 @ 23:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0