Woho!!

Har bestämt mig för att INTE sälja bilen just nu! Idag åkte jag till verkstaden och den har ett trasigt hjullager eller kullager (jag tycker inte det är kul :P)) och det ska fixas! Orkar inte vara en sommar utan MIN bil! Hade kunnat låna en bil men det är ingen hundbil och den har ingen ac, min är både hundbil och har ac ;) Säljer den när jag flyttar härifrån! Vill inte ha en ny bil i denna stora staden i alla fall! Folk är inte så rädda om varandras grejer här! Inte alla i alla fall!

Så imorgon ska bilen på verkstad! De sa ingen tid när jag skulle lämna den så siger väl upp vid 8 och kör ner den! Känns så där kul att gå upp kl 8 när man ska jobba natt men skönt att få den fixad för på LÖRDAG insåg jag att det är hundutställning i Tvååker!! Det tar bara 1h dit med bilen! Hade en köpare till bilen som skulle tagit den på lördag och då hade jag inte kunnat åka på den! ;) Så nu har jag bestämt att jag ska dit på lördag och titta på massa fina vovvar! Om de är några där jag känner så hittar ni mig garanterat vid springerringen ;) Har bjudit med Eva-Karin, får se om hon kan och vill men jag blev jättenöjd nu i alla fall! :D På ett sådan evenemang kan jag gå många timmar utan sällskpa och bara titta och njuta! ;) Nästan så det är skönt att vara själv eller har med sig någon som är minst lika intresserad! :)

Japp fixa bil imorogn sen jobba och sen upp till utställning på lördag! Ska ladda kamera batteriet och bara njuta! Spelar ingen roll att jag kommer vara trött :P Det är det värt!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0