Fyndat!

Tog en sväng i min silvriga racerbil runt staden! Texas behövde ny mat och även om motivationen var noll på att köpa den just idag tog jag tag i det och fick det gjort! Glad blev jag för han ska få ny mat, Halla foder, och det var betydligt billigare än vad jag trodde! Vovven har fått 1kg smaka på av de fodret och han älskar det! :)

Dessutom åkte jag förbi coop och köpte jäst och rökt skinka! För det ska bakas pizzabullar! :D Och där hittade jag en söt låda på utfösäljningen som jag ska stoppa ner alla julprylar i istället för en tråkig stor gamal plastpåse som jag har nu! :P Lådan var mitt fynd helt enkelt! :)


Det är två små tomtar som pussas på den :)


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEJ! JA, SÅ BRA DET KAN BLI. JÄTTESÖT LÅDA. SÅ NU SKA DU HA JULPLUNDRING. HA SÅ KUL!

2010-01-09 @ 16:54:49
Postat av: anna-karin

Vilken fin julpyntslåda:)

Du får berätta sen om pizzabullarna blev lika goda som dom i miami;)

Fast dina blev säkert godare, du som är så duktig på att laga mat!

2010-01-11 @ 18:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0