Bakgrunden är klar!

Woho!! Malin och jag har skrivit klart bakgrunden på vår c-uppsats! Det skulle vara klar på senast fredag men vi har redan lyckats skriva ihop den! Det känns toppen! Det ska firas! Har bakat en kladdig kladdkaka som jag ska överraska Malin med imorgon, när vi ska börja med resultatet! Det kan behövas lite uppmuntran då, fasr lite för det men det löser sig nog! ;)

Har varit på ett riktigt jobbigt gympapass på friskis och svettis, hunden har varit på promenad, jag har baka kakan och smakat på den (så klart!) :P Och nu ska jag laga korvstrogganoff och äntligen titta på säsongens första GREEK avsnitt! Kvällen är toppen kan man säga!!


Kvällen är lika toppen som vovven är! Han är alltid toppen han :)


 

Kommentarer
Postat av: anna-karin

Gillar också Johan Falck:) Har fått låna alla filmerna av en på jobbet så har haft filmkväll varenda kväll;)

Du vet ju att du ska skicka en bit kladdkaka till mig när du baka, men det har inte kommit någon:P



Vet du att det inte är någon Johan Falck på söndag:) Det är wallander.

Trevlig kväll!

2010-01-28 @ 17:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0