Allting på topp!

Jag undrar om det kan bli bättre än vad det är just nu! Men det kan det säkert! ;)

Fick mitt betyg i distanskursen i anatomi och fysiologi idag, det blev full pott, bästa mäjliga ett stort A!!!!!!!! :D

Var till skolan imorse och skrev ett syfte och en disposition av arbetet med Malin, ska träffa handledaren imorgon och hon kommenterade det redan i eftermiddag! Det såg bra ut! Finnemang! Då är det bara att be om lite hjälp med upplägget imorgon så vi vet vad vi sak göra, i vilken ordning och allt det där! ;) Det är inte lätt kan jag säga!

Åkte hem redan efter lunchtid och det blev en himla fart på mig, hunden och jag var ute 1h, tvättade alla kläder som låg i en stor hög bakom sängen :P och lite till ;) tvättade handukar, gick och tränade, hem, fixa med tvätten och till sist slängde jag in mössan i tvätten också :P Den vita stjärnan blev REN! Det blev fint! ;) Och så hann jag visst dammsuga innan jag gick och tränade också, och göra en perfekt ungspannkaka med bacon som stod och väntade på mig! Och när jag hade ätit så frågade min granne om jag och vovven ville ut på kvällspromenad! Så det belv en till promenad för mig och hunden! Toppen mysigt att gå på kvällspromenad! :)

Nu är det en trött Kitty som snart ska sova, imorgon har jag sovmorgon! Ska inte vara i skolan förän 10.30! Och ja just de fick lite extra jobb på blåstjärnan denna veckan också! Så jag jobbar torsdag och fredag och lördag och söndag! :D 8-17 alla dagar! Perfekt! :D

För de pengarna ska jag köpa en extern hårddisk! Har fått virus i systemet så datorn kan inte stänga av sig själv längre ;) Behöver någonstans att lagra alla mina fina bilder på vovven! och ja lite annat finns det väl också på ;) Men bara lite! Så när jag har bestämt vad det blir, har frågat den bästa pappan efter råd, sen blir det till att omformatera dumburken! :/ Segt men men, får ju skylla mig själv :P

Kram på er!
Va mycket babbel det blev :P

Kommentarer
Postat av: MAMMA

SE BRA UT MED ALLT POSITIVT SOM HÄNDER FÖR DIG JUST NU. BRUKAR JU SÄG ATT LIVET ÄR UP AND DOWN. VAR JUST UTE PÅ HAGMANS BLOGG OCH TITTADE DE VERKAR OCKSÅ HA DET VÄLDIGT BRA!

HA EN BRA DAG!

2010-01-20 @ 07:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0