OS, nej det luktar inte, det är tävling på g!!

Åhh va jag är laddad! Heja oss! Men va glad jag är att jag slipper tävla i de blå/gula färgerna, känner mig inte riktigt i form ;)

Idag har varit en depp dag, började ändå bra med en härlig promenad med Eva-Karin och hennes kompis ute i Högsbo, men när jag kom hem därifrån så tog min ork slut, lagade mat och gick och lade mig, låg i sängen och vilade i 1,5h och inte var jag piggare när jag sedan gick upp! Hade gärna legat kvar men måste ju kunna sova ikväll, fast ju nu känns det inte som några problem, hade lugnt kunnat sova nu om jag inte hade behövt heja på de blå/gula i skidskytte! :)

Har en konstig vecka framför mig, har praktik, morgon, morgon, kväll, morgo, morgon betyder att jag måste åka med spårvagnen 06.06!!!!!!!!!! Jag VILL INTE!!! Texas får nöja sig med mini mini runda ett tag ;)

Nu TV! Kramar!


Kommentarer
Postat av: anna-karin

Stackars stackars dig som ska upp sååååå tidigt;)

Fast tycker mer synd om Texas som får lida av att du är morgon trött:P

2010-02-13 @ 23:29:08
Postat av: MAMMA

TREVLIG ALLA HJÄRTANSDAG!

DET GICK INTE SÅ BRA FÖR OSS SVENSKAR IGÅR SÅ ÄR LIVET FÖR ALLA IBLAND. TÄNK OCH HA TRÄNAT SÅ INFÖR EN SÅ STOR TÄVLING OCH BARA INTE LYCKAS MED DET MAN TROR ÄR SÅ BRA PÅ. DE FÅR JU GÖRA SOM ALLA ANDRA BRYTA IHOP OCH GÅ VIDARE. VI HOPPAS PÅ NÄSTA TÄVLING. ISHOCHEY TJEJERNA VANN JU!!!!

HA EN HJÄRTLIG BRA DAG!!!!

2010-02-14 @ 08:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0