Vad betalar vi för?

Har varit på stan och fyndat en tröja. Har en likadan vit sedan tidigare och i och med att jag städade i klädlådorna igår (min städvecka) så visste jag att det fannas plats för denna! Den är som sagt likadan som en vit tröja jag har och jag betalde 17.50kr för den!!! Då hade det egentligen inte speaöt någon roll om det fanns plats hemma eller inte ;) När Evve var här shopade vi ett par jeans, det var 950kr RABATT på dom! Betalade 500kr för dem nu och jag är säker på att de tjänar på de iaf! Men tänk vilket överpris, 950kr RABATT!! Jag kan knappt fatta det ;) Hade ALDRIG köpt byxorna om det inte varit rea! Men de är fina och de har varit på stan idag ;) Trivs kanon i dem!

Upptäckte igår att det bara kom ljud från min ena högtalare och jag köpte nya förra året i juli. Gick till Siba idag och sa att den ena var sönder, jaha sa han tog dem och gav mig ett kvitto så jag fick gå och välja ett par nya :) Inte krångel ingenting! Fick betala mellanskillnaden till den nya modellen men det va billigare än att lämna de andra på lagning ;) Har gjort en massa andra små ärenden, köpt almenacka för 2010/2011!, postat brev, ringt banken för att betställt nytt kort, mitt har varit krångligt ett tag! Och ska man shopa är det bra att ha ett kort som är påfyllt och fungerar ;) Känner mig nöjd med dagen! :)

Nu jobbar jag natt fre, lör, sön och sen på måndag ska jag och vovven åka till västerås! :D Tågbiljetten är bkad och betald så det är bara att sätta sig på tåget på måndag morgon och sen SOVA :P

Hej hopp!


Åhh är så valpsugen!! Det här är Coyote igen! :) Som jag busade med i småland hela helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0