Tidig morgon ;)

Usch idag var det jobbigt att gå upp :P Klockan stod på 08.30, ska snart åka till jobbet. Halv nio för "vanliga" människor är ju inte så farligt men jag har ju inte ställt om mig till dagmänniska ännu efter helgen! Har tre nätter av jättedålig sömn bakom mig ockås! Vet inte vad som fladdrar runt i mitt huvud just nu men något är det och det gör så jag inte kan sova gott! Hoppas det vänder snart :) Tycker om när jag kan sova hur gott som helst, det är så härligt att vakna då! :) Idag ska jag gå upp till chefen och prata om ett fortsatt vik! Kul! Hon mailade igår och sa att hon ville prata! Och det lät positivt! :D

Nehepp! Dags att ta ut min fyrbenta vän på en promenad :) Han ska med till jobbet men han vill ju gärna va promenerad iaf! ;) Undra hur många promenader man har tagit de senaste 6åren :P En hel del :D

Ha en bra dag!
/K & T

Kommentarer
Postat av: MAMMA

HOPPAS ATT DAGEN HAR VARIT BRA. JAG HAR GJORT FYS.TEST IDAG , DET VAR HELT OK.SEDAN HAR KARIN OCH JAG VARIT I BRYGGHUSET. OH, VAD KUL VI HAR. SÅ MÅNGA MINNEN SOM VÄCKS. NU SENT IKVÄLL HAR VI I SKOGEN GRILLAT. DET BLEV KYCKLINLÅRFILÉ DET BLEV TOPPEN. NU SKA VI SNART VARA HÄSTVAKTER DET BLIR NOG BRA. VI HÖRS!

2010-08-04 @ 22:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0