Stora syster på besök

Igår kväll hämtade jag stora syster på tågstationen! Idag har vi varit på Frölunda Torg och shoppat lite nya kläder till oss, vi har varit och ätit i Kållered, och sen åkte vi och hälsade på kusin! Kusin med familj och föräldrar blev så klart mycket glada för vårat oanmälda besök! Haft en kanon dag! När vi kom hem tog vi ut Voff-Voff på en promenad och sen tittade vi på den sämsta filmen vi sett på länge - Bröllopsduellen! Inte att rekommendera!

Imorgon ska vi åka till Skara och gå på hästutställning! Det har jag aldrig gjort! Det ska bli kul! Vi ska lära oss lite inför kommande utställningar med Blomman ;) För jag räknar med att jag ska vara hästskötare då med ;) Det är ju mitt jobb liksom! :) Finns nog ingen som åkt runt i Sverige och varit på så många olika hästrelaterade kurser som jag och inte vara särskilt hästintresserad! ;) Men jag har alltid haft väldigt roligt med min stora syster på dessa äventyr! Och nu ska det bli ännu fler! :D Vi ska bo på hotell, typ roligast!!

Hej svejs! Har ni tur så kommer det en bild eller två om någon dag! ;)

Kommentarer
Postat av: MAMMA

KUL ATT NI HAR ROLIGT. ULRIKA OCH JAG VAR OCH TOG IN BLOMMAN, HAN STOD OCH VÄNTADE PÅ OSS. SÅ DET GÅR MYCKET BRA MED HÄSTANSVARET. HA SÅ KUL NU I DEN OTROLIGA HÄSTMILJÖN.

2010-08-07 @ 00:33:37
Postat av: Pernilla Å

Hoppas Ni får fint väder idag. Utställningar av alla slag är så mycket roligare då.

/P

2010-08-07 @ 15:09:55
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0