Spännande!

Åh har en kompis som väntar bebis, bebisen är väntad till idag, 22 augudti 2010! Så spännande! Än har bebis inte sagt att det är dags, och första gången kan ju bebis stanna i säkert två veckor mer än planerat, men det är spännande i alla fall! För ingen vet ju när det är dags! Och när bebis har kommit! Då ska jag stå vid dörren och vänta på att de kommer hem ;) Haha näe kanske inte rikrtigt så men åh va kul det ska bli att få komma och titta och hålla bebis! :D Så om jag tycker det är spännande! Va tycker inte mamma och pappa till bebis som väntat i 9månader liksom!? ;)

Haft en okej natt på jobbet. Lärt mig nya saker och skött mina arbetsuppgifter ;) Tror jag :P Imorgon är sista natten för denna helgen! :) kl 08.00 går tåget till västerås på måndag morgon som hoppas "morgonnatten" blir en bra!

God natt på er gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0