Smålandshelg

Har träffat en hel hög med vänner i helgen! Vi har varit hos Sara i Hestra och haft jättemysigt! Kom på fredagkvällen och jag, Lina och Emil började med en härlig promenad! Sara var inte hemma när vi gick men hon var hemma när vi kom hem :) Ida och hennes valp Coyote, en malle på 11v kom och Anna-Karin och Jonni kom ännu lite senare på kvällen! På lördagen gick vi upp tidigt 07.30! Vi började med att gå på marknad, det var en mycket liten marknad, men roligt att man ställer till med lite "byfest"! Många getingar var det, usch och fy! Vi var även iväg och spelade och vollyboll! Det var riktigt skoj! Och va duktiga vi var efter 1,5h spel! ;) Mer folk kom på lördagkvällen och vi satt uppe och pratade hela natten! Jag roade mig mycket med den lilla valpen också! Ojoj va mysigt det skulle vara med en egen (A), Och trots passet i helgen är jag knappast avskräckt! VALP!!! :P

Eva-Karin har varit så oerhört snäll och passat vovven! Vet inte hur jag ska kunna tacka henne!! Men Lotta är mer än välkommen hit om du behöver hjälp ;) I alla fall så frågade Eva-Karin om vi skulle bada när jag kom hem idag och det tackade jag inte nej till! Möte upp en glad Texas (som redan räknat ut att han skulle få bada) när han såg att det var jag! Så nu sitter jag här hemma, trött, har knappast ägnat helgen åt att sova! :)

Nu ska vi äta lite kvällsmat och titta på en film! Nästa vecka jobbar jag 5 nätter så jag ska sova länge imorogn tänkte jag ;) Hej då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0