Jag fick ge mig :/

Blev ingen film! Eller jo filmen är klar men det blev ingen film på bloggen! :( Ljudet försvinner när jag lägger upp den och då är det inget kul! Ni som vill se den får gå in på Facebook ;) Där fungerar det alltid! :) Det är riktig proffsig agilityträning som vi har filmat! ;) Idag har va, jag, Texas, Eva-Karin och Lotta badadt (och ballerina kexen också! ;(. ) Alla badade utom jag :P Jag hade redan badat i badkaret idag så jag var nöjd! :) Underbara vänner de där två :)

Nu ska jag snart börja vika tvått! Ur kul... Not! :P Det var därför vi badade! Och så ligger de kvar och väntar när man kommer hem :P Dåligt! ;) På torsdag kommer stora syster! Vi ska på hästutställning i Skara lördag,söndag, vi ska bo på hotell och lyxa oss och mitt voffsegull ska med! :D Tror aldrig han har bott på hotell ;) Undra om det är okej att han sitter vid frukostbuffén precis som han gör hemma? ;) Observer att han vill ha en egen stol MED dyna i så fall! ;) För det har han hemma ;) Platsen brevid pappa är Texas <3

Kommentarer
Postat av: MAMMA

SETT FILMEN NU. DEN VAR TOPPEN ATT NI BARA LYCKAS FÅ MED DET SOM SKA VARA PÅ BILD. NI VERKAR HA JÄTTE SKOJ ALLA FYRA. SOV GOTT!

2010-08-03 @ 23:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0