Borta bra men hemma bäst!

Texas har sovit som en stock här hemma! Han följde med mig hem inatt när jag slutade jobbet! Han började få lite mat igår, små portioner och han har inte kräkts upp dem. Däremot har han fått lite diarré men det är ju inte så konstigt med allt de konstiga materialet som har passerat mage och tarm! :) Så nu fortsätter vi med små portioner mat och lite pro-kolin som är bra för magar osm itne är i balans! ;) FÅr väl se om det kommer ut lite mer filt också ;) Ikväll ska han bo med Lotta i buren så förhoppningsvis stoppar han inte i sig mer filt då ;) Jag åker till småland ikväll vid sex, halv sju :)

Igår ÖSREGNADE det verkligen hela kvällen och natten! Först skulle jag ut med en 1.3kg liten hund, den ville INTE gå ut och kissa! Och senare när jag skulle köra hem regnade det lika mycket! Det var stora översvämningar på vägen när jag körde hem! Riktigt blött! Vart dyngsur efter att jag hade öppnat grinden, kört ut bilen och låst grinden igen! :P Brr kallt!

Ha en bra helg allihopa! Det ska jag och vovven ha, på olika håll dock :)


Lilla vovven va skönt det är att du är hemma igen :)


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HÄRLIGT ATT ALLT VERKAR BRA IGEN. NI FÅR HA EN TREVLIG HELG PÅ OLIKA HÅLL.

2010-08-13 @ 17:27:18
Postat av: Mariell

Vad skönt att han är hemma och att han verkar bättre! Pussa på honom från mig! :)

Kram

2010-08-18 @ 07:09:28
URL: http://marielldahlstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0