Agility

Idag är det måndag :P Bara så ni vet ;) Nu "börjar helgen" för vissa iaf ;) Haft en perfekt helg på jobbet! Trivs kanon med mina nätter! Jag gör vad jag vill när jag vill ;) Inte rikigt men nästan! :P Idag hittade jag och Eva-Karin på något! Gissa vad? ;)

Åkte till Partille och hade fika med oss! Vovvarna var riktigt laddade efter att ha haft paus från träning ett tag. Kul! Själv började jag dessvärre med att trampa på en humla medans vid plockade fram agilityhinder :( Stackars humlan att bli trampad på och stackars min fot!! Men Eva-Karin hade frysta köttbullar med sig så jag kylde ner foten och sen var det bra! Nästan ;) Jag kunde iaf obehindrat springa även om jag känner att det gör lite ont nu ;)

Försöker lägga upp en film till er men det går inte så bra! Men snart kanske! Är ju inte den som ger mig i första taget när något krånglar ;) Tror jag har ärvt det från min pappa ;) När datorn inte fungerar kan man sitta där i timmar tills problemet är löst och allt funkar! ;)

Kommentarer
Postat av: MAMMA

HAR VÄNTAT PÅ FILMEN MEN NU SKA JAG NATTA.HA DET BRA! SER UT SOM NI SKA FÅ FINT VÄDER I MORGON OCKSÅ. NJUT AV DAGEN.

2010-08-02 @ 23:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0