Upp och ner

Det känns lite upp och ner, ibland känns det ok och ibland känns det inte alls bra, MEN det spelar ingen roll längre! När resultatet kommer, då vet jag!

Igår åkte jag till Kungsbacka och träffade mamma, konstigt va!? Hon är där hos en vän, de ska ha återträff, från klassen 1975 ;) Haha det året finns ju inte ens i min livsstid ;) Konstigt det där! ;) Men åhh va det va mysigt att få träffa min mamma! Behövde det efter den där tentan! :) Hoppas de har riktigt trevligt ikväll med :)

Jag har varit och jobbat idag, och imorgon! Det är min näst sista helg innan sommarschemat börjar! Galet va fort tiden går! :) Och då ska jag börja jobba nätter! Det är lite pirrigt, funderar fortfarande på hur det ska gå! Och känner en viss press över att man måste "prestera" så det inte tycker att man inte duger :( Prestationsångesten nu igen! Jag är ju hopplös!

Voff-Voff är i alla fall inte hopplös :) Han har mycket hopp och studs i sig! :) Det tycker vi om! Tog massor med fina bilder igår så det kommer efterhand! Den som väntar på något gott väntar länge ;) Här kommer en av många bilder!



Det blåser i pälsen på "kungen", han som gör som han vill! :)


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEJ! DET VAR VERKLIGEN KUL ATT TRÄFFA DIG PÅ FREDAGSKVÄLLEN. LÖRDAGEN BLEV TOPPEN. FÖRSTA KLASSKOMPISEN KOM 5 ÖVER TOLV. SISTA KLASSKOMPISENS SON HÄMTADE HENNE 01.30HON HADE OCKSÅ SPELAT ALLA KUNGEN TILL 32 000. EN HON INTE FICK UT 617. JAG HAR LYCKATS MED DEN NU. HÄFTIGT VA!!!!! HA DET BRA!

2010-04-25 @ 23:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0