Underbara värme!!

Det är sååå varmt! Sitter och vettas på balkongen och solstrålarna går rakt in i själen! Balkonglådan trivs och det gör jag och hunden med! :) Med allt just nu! Vi laddar, ska gå upp 05.00 hela resten av veckan! Usch och fy jag hör jag hur tidigt det låter men idag kan inte ens det skrämma mig från att bara njuta! Vi har varit ute nästan hela dagen! Nu ska vi packa in oss i bilden och köra till Högsbo! Det blir grillning med trevliga vänner ikväll! Toppen :) Var så sugen på att hitta på nåt ikväll och som tur var fanns det fler som gjorde det och kunde, för de flesta vi frågade efter de kunde inte ;)

Jag vann, Texas la sig i skuggan innan mig ;)


Min älskade vän! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0