Tenta

Idag har jag skrivit kanske sista tentan. Fast just nu känns det inte alls så. Vet att jag brukar vara pesimisten själv men det här känns verklinge inte bra. Och jag mår skit just nu, värre än patientfallen jag hade! Åhh allt är ju så självklart när man får svaren! VARFÖR skrev jag inte det!? VARFÖR kom jag inte på det då!? Jag kan inte sluta älta det, om och om igen, det hade ju gett massa mer poäng bara jag skrivit DET med! Nej usch och fy! Ställer in mig på att göra om tentan, hinner med det en gång till innan examen! Känn ingen press liksom...!

Kom hem och bestämde mig för att gå en promenad med hunden. Tog med kameran, behövde tänka på något annat. Såg ett par kanadajess flyga förbi, fick dom på bild, hade gärna flugit med dom någonstans idag så det kunde bli imorgon, det känns nog bättre då!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

oroa dig inte, tentan gick säkert bra!

2010-04-23 @ 18:34:05
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: Robyn

Ha en fortsatt trevlig helg.

/R

2010-04-23 @ 20:48:59
URL: http://nikeojag.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag håller tummarna hårt för dej gumman. Det gick säkert bättre än vad det känns just nu. Massa kramar

2010-04-24 @ 10:48:23
URL: http://hannis-sen.blogspot.com
Postat av: anna-karin

Du vet du inte ska oroa dig för sånt!

Klart det gick bra!

Annars får du väl göra om den och plugga som f*n då;)

2010-04-24 @ 12:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0