Olyckor

Olyckor händer, det är hemskt för alla drabbade. Man läser om dom och man hör om dem. Man vill aldrig att det ska drabba någon man känner eller har väldigt väldigt nära. Men det gör det. Det blev vi påminda om i lördags kväll. Luften åker in men lika fort ut, pustar och suckar men det hjälper inte. Får ingen luft. Den högt älskade Pachá har somnat in. Den vilda vackra hästen från Spanien är borta. En olycka, ett brutet ben i hagen, fanns inget att göra. Tänker på min stora syster, tänker på min familj, tänker på Pachá, tänker på lördagen men jag fattar ingenting och det värsta är att jag vet att det inte är värst för mig.


Du är mycket älskad Pachá,
av min stora syster, av en familj och av vänner.
Du går inte att glömma!


Kommentarer
Postat av: Karin

Så otroligt vackert skrivit, det är precis så jag också känner just nu. Det är helt oförståeligt att det hänt.

Kramar från Saxemara.

2010-04-06 @ 18:07:26
Postat av: Eva-karin

Nä men fy vad hemskt, blir alldeles tårögd fastän jag inte ens kände henne. Nu förstår jag verkligen varför helgen har varit tuff.

Finns inte ord som är tillräckliga men beklagar verkligen sorgen.

Många tröstande kramar från mig och Lotta.

2010-04-06 @ 18:46:48
Postat av: ELIN

Nej men gud vad hemskt! :(

Lider med er, beklagar verkligen sorgen.



Kramar.

2010-04-07 @ 17:11:08
URL: http://elinhanssons.blogg.se/
Postat av: Robyn

Tack för din kommentar hos mig. Gud vad tråkigt.

/R

2010-04-07 @ 21:14:54
URL: http://nikeojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0