Grillning!

Var så sugen på att vara ute ikväll och grillad korv ville jag ha!! Och det fick jag! Alla utom Cissi och Eva-Karin verkade vara väldigt upptagna ikväll men vad gör det! VI tre njöt av det fina vädret och den grillade korven :) Och jag grillade såklart en till Texas också ;) Fast jag åt upp halva den och Lotta fick en bit också men han såg nöjd ut när han fick äta upp sin grillade korv i alla fall! När solen kröp ner bakom hustaken flyttade vi oss till den sista solgläntan för att njuta in i sista stund! Underbar kväll! Så enkelt och så trevligt! :) Avslutade med att ta en promenad i skogen :) Det går inte att beskriva hur underbart det är att Texas och Lotta är så goa vänner! Allt blir så mycket enklare då! Tusen tack för en trevlig kväll :) Hoppas det blir tid för fler sådana här tillfällen i sommar! :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Men Gud så mysigt!

/P

2010-04-14 @ 22:22:09
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: MAMMA

GOD KVÄLL! HAR VARIT HOS KRISTINA OCH TRÄFFAT MATTIAS OCH FRIDA. DET BLEV EN HELLYCKAD KVÄLL. NU TITTAR JAG PÅ DIN SIDA PÅ EN NY BILDSKÄRM. OJ SÅ ANNORLUNDA BILDERNA BLEV.

SOV GOTT!

2010-04-14 @ 23:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0