Ledighet, när den är som bäst!

Har en helt underbar tid hemma i Saxemara! Idag har jag umgåts med min syster heeela dagen! Från tidig morgon till nu! Har haft det toppen!

Först på schemat stog det träning med hästen, jag fick följa med som kameraman! Det har jag ju aldrig varit förut! :P Finns nog ingen som är så oengagerad i hästvärlden som varit på så många träningar som jag! ;) Men oftas har vi rätt så kul jag och min syster och hästen då!

På hemvägen blev jag bjuden på god lunch! pluspoäng där, ä ja ;)

När vi kom hem åkte vi med pappa till "tippen" och slängde skräp! Sen gick vi hem! Hunden var så klart med, han ligger nu mycket nöjd i köket efter en härlig promenad! är väl i alla fall ca 8km hem.

En kort rapport från en mycket nöjd Kitty och Texas!
Kram på er!


Pacha i sin välbepälsade grimma! Inga skav där inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0