Familjeliv!

Japp, jag och Texas har levt familjeliv nu i 1 vecka! En helt underbar vecak! Men va fort det gick! Älskar min familj, Familjen Gustafsson! Det är vi det! =)

Har hunnit med att vara på hästträning med syster, varit på vattengympa 2gånger! Typ helt underbart att bada och busa på samma gång! Och sen har jag varit på födelsedagskalas! Jättegod mat och massa massa skratt! Bilen är tvättad och städad och man har fri tillgång till hösthallon och några sena jordgubbar i landet! Det låter inte helt fel va! ;)

I eftermiddag ska jag och Texas upp till Göteborg! Då blir vi studentliv igen! Trivs faktiskt ganska bra med det med! Och idag ringde de från blåstjärnan och frågade om jag kunde jobba i helgen så på söndag ska jag jobba och eventuellt lördagen med! Det betyder att jag både har att göra och tjänar extra pengar! Ohh va bra!

På tisdag, alltså imorgon, ska jag till tandläkaren också! Det blir första återbesöket sen jag fick tandställning uppe, har dock ingen aning om vad de ska göra! Det är sånt man märker! ;) Någon gång ska jag få tandställning där nere också, jag som tycker att munnen redan är full med en massa skrot, det kommer ju bli överfullt sen då! Men det syns redan att tänderna flyttar på sig och det tycker vi om!

Det har varit lite lugnt på bloggen, blir så när man har fullt upp med att umgås med familjen! Kanske blir bättre nu när vi återgår till normalt liv! =)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

JA, TACK FÖR EN UNDERBAR VECKA. VI HAR DET HELT UNDERBART NÄR VI UMGÅS. NU SKA JAG "VILA UPP MIG" TILL NÄSTA GÅNG. VET ATT NI ÄR FRAMME DET ÄR OCKSÅ HÄRLIGT. HA DET BRA HOS TANDLÄKAREN I MORGON.

2009-09-21 @ 22:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0