Önskelistan 2009




Riskudde (en sån som man kan värma!)

Tomteduk (som dom syr) från Mormor eller Moster Lisa

Smörgåsgrill så jag kan göra varmamackor
(våffeljärnet funkade INTE så bra!)

Ett nytt K (berlock) gärna den storleken jag har nu :P

En ny skiva att lyssna på när vi ska sova! (lugn och skön musik!)

En svart eller vit häftapparat

Vertygslåda med: avbitare, småspik, "plattång", mini-mini skruvmejsel

(hammare och tummstock finns redan!)



Uppdaterar listan när jag kommer på nåt mer! =)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Då får vi hoppas att du varit snäll och att Tomten kan hitta önskelistan på det här mordena sättet.

/P

2009-10-24 @ 15:15:27
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Birgitta

det verkar som du fortfarande tror på Tomten,eller....

2009-10-24 @ 18:56:53
URL: http://www.kamelens.se/blog/
Postat av: Anonym

2009-10-24 @ 23:46:47
Postat av: Saxemaratomte

En tomte har redan kollat in önskelistan så det ska nog gå bra, och det där med snäll är nog inga problem vad jag vet i alla fall.

2009-10-24 @ 23:48:32
Postat av: SKOGSTOMTEN

HÄR ÄR DET NÅGON SOM ÄR UTE I GOD TID. KANONBRA! VI SYNS PÅ JULAFTON.

2009-10-25 @ 08:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0