Förkyld! :(

Förkyld, jag som hoppades jag skulle klara mig från sjukdom denna hösten! Igår trotsade iaf jag både äder och förkylning och hade en heldag på Liseberg med Kajsa! Nästa helg stänger Lisebger för "sommaren" så vi passade på att åka av oss ordentligt! Skit kul var det ;)

I lördags så gjorde jag inte så mycket alls. Tvättade och bakade Lussebullar! Lussebullarna blev himmlans smariga! :D Lever på dom nu ;) På kvällen åkte jag in till avenyn och åt "kvällsmat", jag och Anna och hennes pojk Henrik åt på El Corazo, för mig blev det en entricoé! Jättegott var det!

Mamma och pappa är på Mallis just nu, hoppas de är varmt och gott!

Nu ska jag på föreläsning!
Ledarskap och medarbetarskap ska det handla om!

/K


Nybakta och alldeles gula och fina! :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Bakade Lussebullar??? Du är då ute i god tid.

/P

2009-10-05 @ 10:36:51
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Behm

Guuuud va gott me lussebullar!!!

2009-10-06 @ 08:36:23
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Eva-karin

Det är för tidigt med Lussebullar!!!! Men hoppas annars att du kryar på dig och blir frisk.. inte alls roligt att vara förkyld. Jag har suttit i stort sett hela dagen med den där förbannade organiserings uppgiften. Fy fasen vad tråkig den är säger jag bara!!! Och inte förstår jag vad han menar med sina konstiga frågor heller.. så nu lägger jag ner... hoppas på att det hjälper att sova på saken :P

Ha det bra sålänge

kram

2009-10-06 @ 17:50:01
Postat av: MAMMA

HEJ! NU ÄR VI HEMMA FRÅN MALLIS. DET HAR BARA VARIT GUDOMLIGT HÄRLIGT PÅ ALLA SÄTT. VI HÖRS. HA DET BRA.

2009-10-06 @ 23:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0