Badning av Voff-Voff

Idag har jag haft ännu en bra dag! Det ösregnade när det var dags att ta sig till praktikplatsen och jag kunde inte låta bli att köra bilen! Bära eller brista tänkte jag! Fram och tillbaka kom jag i alla fall även om de går lite ryckigt när den är kall. Ska förklara för mekanikerna så gott det går hur det ligger till så får vi se vad dom ger min bil för dom =/

När jag kom hem packade jag en kasse med allt vad jag och Voff-Voff behövde för att kunna bada honom hos min klasskompis. När jag kom fram (tar typ 30min!) kom jag på att jag hade glömmt schampo och handdukar och ja, allt jag hade packat HEMMA! Tänkte att jaja spela roll vilket schampo det är han har ju bra päls ändå, gör inget om det inte blir hans minkolje schampo! Eva-Karin sa att hon hade schampo jag kunde låna, blev smått överraskade och SKIT GLAD när hon visade mig och det var PRECIS SAMMA SCHAMPO SOM JAG HAR!!! + att hon hade balsam i samma serie! Sååå nu kan jag inte skylla på schampot om det går dåligt ;) Vi får i alla fall hoppas på väldigt torrt och fint väder nu torsdag fredag, annars blir det många små korta promenader för jag hinner inte/kan inte bada hunden mer innan lördag morgon då det gäller ;)

Innan vi badade, Texas och jag alltså, gick vi ut i skogen så vovvarna fick busa om de ville! Minst lika mysigt som sist att träffas och prata hund! Här har vi busarna, Lotta och Texas =)






Snopet rullar bollen iväg utför berget när det var dags att gå hem, för att badas!


*stackars mig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0