Wii

Jaha så var denna veckans skolarbete slut. Allvarligt det här är ju inte sant!? Fast egentligen har vi ett seminarium på fredag men det går jag inte på!? Nähä men då hade jag ju haft nåt att göra iaf...! Fast vi ska skriva en debattartikel dit och motiver för och emot omvårdaden på ett äldreboende, men jag tycker att jag redan kan debattera på ett bra sätt :P Jag tycker nämligen alltid att jag vinner i slutändan ;)

Ikväll har jag varit hemma hos en klasskompis och spelat Wii i flera timmar! Skitskoj om du frågar mig, vi har spelat Wii Balance Bord, så man får lite gratis träning på köpet ;) Bland annat gjorde vi lite armhävningar och lite Step på ett Arobics pass! Vältränade nu elelr vad säger ni!? Förövrigt hade Majas dotter dagen till ära tagit på sig Hello Kitty byxorna bara för att jag skulle komma och när jag gick in genom dörren ropade hon från övervåningen -Hej Kitty! Jag har fått ett nytt spel! Vill du se!? Bra att man kan vara populär utan att ha träffats förut ;) Mamma berättade också att hon var tvungen att ha just de byxorna när Kitty skulle komma på besök samt att hon nu stolt kunde säga till sina vänner att hon träffat Kitty ;) Ja, bara att inse! Jag är barns stora idol nu mer!

I fredags var jag och framkallade foton! Jag och Decci stod och kollade på fotografierna i affären, kan ju inte vänta tills man kommer hem :P Och vi konstaterade att det är en annan sak att se bilderna "på riktigt" än på datorn. Blir ju inte så mycket framkallat nu när man kan sitta och titta på bilderna om och om igen helt grattis ;) Alla korten blev naturligtvis super bra, för jag valde ju bara dom bästa! Så imroogn ska jag fixa ihop albumen de ska sitta i! Kommer bli trevligt! För övrigt är det Salsa planer pågång på fredag! Kommer bli grymmt! Ha en bra kväll!

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0