Varning - April April!!

Imorgon är det 1:a april! Vill bara förbereda alla på en dag full av bus och överraskningar! Det hoppas jag att det blir i alla fall! Fast bara snälla bus ;) April april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!!

Idag har det inte varit någon bra dag. Är trött och kättirriterad. Ringer min tandläkare och säger att jag faktiskt inte kan dra ut mina två sista visdomständer på VALBORGSMÖSSO AFTON! Har faktiskt planert att åka till småland och dansa bugg med mina underbara vänner då! Förklarar också att de ligger rätt långt efter i tidsplanen och jag vill inte behöva skjuta på min käkoperation i oktober 2010 för att de har tagit dom 6månader att dra ut två tänder och jag därför inte kan få nåogn tandställning (ska ha tandställningen 1½år innan op). Trött och irriterad säger hon till mig att ringa "min" tandläkare, som har dragit ut en av tänderna och inte ens visste att jags kulle göra en käkoperation, och bestämma hur jag skulle göra. Min bägare rann över och jag blev jätteledsen. Tycker verkligen det är jobbigt, allt som har med tänderna och operationen och göra, och så får man känslan av att det inte ens vet att man existerar elelr vad man ska göra för behandling! Ringde mamma som inte kunde svara i telefon och låg inne på mitt rum och tyckte synd om mig. Hörde hur Texas försökte trycka upp dörren med nosen, han hoppades väl att den inte var helt igen dragen, när det inte gick lade han sig utanför dörren och där låg han tills jag kom ut. Tog med vovven ut och gick och satte mig på en sten, Texas kände att något var fel och kom och satte sig brevid mig och pussade mig på kinden. Där satt han tills jag inte kunde låta bli att le och klppa om honom och säga till honom att springa och lukta på sina buskar ;) Jag finns där för honom och han finns där för mig! Om och om igen när vii behöver varandra!

Nu är det dags att gå till sängs, svårt att somna och klokcan står på 05.00 för tredje morgonen, det tar på krafterna att vara uppe så tidigt!

God natt på er alla som har några timmar kvar innan det är lägg dags! =)

Kommentarer
Postat av: MAMMA

SOV GOTT!

2009-03-31 @ 21:35:03
Postat av: Josse

You go girl! :)

2009-04-01 @ 17:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0