Salsadans!

Ikväll är vi 8st pers som ska till Rio Rio och först äta buffé och sen dansa salsa. De har drop-in nybörjar kurs så det blir en hälsosam efterrätt ikväll! De flesta människorna är från klassen och då Decci och nån pojk! Ska bli hur kul som helst! Roligt att gå ut med lite nytt folk också. Inte riktigt samma sak att umgås i skolan som att gå ut en fredagkväll! Jag och Decci trotsar kylan och bär klänning! Det är after work också så vi lär va snyggast på stället *haha ler* Det kommer bli super! Texas och jag har varit ute en timme idag, också, har blivit riktigt ambisös senaste tiden! =D

Ja annars händer det väldigt lite här hemma just nu, står i alla fall ingen disk och väntar på och bli diskade längre i de här hushållet, har man inget och göra är det renare hemma! Tror jag har dammsugit 3 gånger redan den här veckan! Så ofta brukar jag ALDRIG städa annars! Det lär ju inte bli en vana i alla fall men bra för stunden :D

Vill sååå gärna veta hur det blir med sommarjobb i sommar! Håller ju snart på att smälla av, jobbigt att inte veta om man får något, jag MÅSTE ha ett jobb!!! Det som är jobbigaste är ju att jag bara kan jobba mellan v23-30 för sen, SEN BÄR DET AV TILL USA!!! =D Men arbetgivarna tycker inte riktigt om det :P Lite för tidigt för deras smak! Får ändå hålla tummarna att de behöver mig nånstans! Ha en bra kväll folket! Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0