USA, Here we come!

Betalade precis resan till USA! Hej och hå pass på! Här kommer vi! :D

Sitter i min lägenhet i Göteborg nu, det regnar non-stop! Jag och vovven ser båda ut som dränkta katter efter våran långa morgon promenad! Jag ska jobba ikväll så för att hunden skulle få en ordentlig promenad idag fick jag heöt enkelt börja med den! Och vet ni vad! Jag har toalett och badkar igen! Det var helt otroligt underbar att gå på toa imorse, utan att behöva klä på sig hela outfiten och gå ner i källaren! Det kallar jag vardagslyx! ;)

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Men guuud så roligt, när ska du åka?

/P

2009-06-12 @ 16:34:38
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Karin

Grattis till nytt badkar (igen?). Nu kan du väl ha det så i ett år i alla fall!!

Kramar från Saxemara.



PS! Det regnar här också. DS

2009-06-12 @ 23:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0