Sweden Rockar!

Nu är vi i blekinge igen! Decci och jag hade precis bestämmt oss att köra från Stockholm vid åtta tiden när jag kommer på att är det inte rusningstraffik då!? Jo det är det ju och det brukar ta en timme bara att ta sig ur stan! Då var klockan runt 23, Decci kom då på den utmärkta idén att vi köra klokcnan 04.00! Så vi packade inte allt i bilen och klockan 00.23 låg jag i sängen och kunde somna! Det gick hur bra som helst at köra och klockan 09.50 var vi på Maxi i Ronneby! Vi handlade lite och sen åkte vi hem och sov i några timmar! :P

Texas har mer depressionsångest än någonsin! Han är SÅ mammig! När vi var i Stockholm gnölade han när jag gick in på toa! Och mamma berättade att han aldrig sätt så ledsen ut som när jag var på Sweden Rock! Aja han tycker ju om mig i alla fall =)

Hade en riktigt skoj natt på Sweden Rock! Men en vecka i tält hade jag nog inte pallat ;)

För övrigt har vi fått en pippifågel som tycker vi är som en restaurang! Igår kväll när vi satt och åt kom den in och flög bort till "sitt ställe" där hade den sparat en jordnöt som den satt och gluffsade i sig! Och när man går nära sitter den bara kvar eller flyger till ett nytt ställe! Den flyger inte ut om den inte vill, det vet var dörren är! Och den flyger inte in i fönster som fåglar i panik kan göra när man stressar dom! Den bara är helt enkelt! =)



Den tycker inte om kameran, ännu ;) Men det lär den sig nog snart =)

Hej då! /K

Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Det finns en kille här också som pockar på mattes uppmärksamhet. Han heter Puma, konkurrans vet du!

/P

2009-06-04 @ 22:12:05
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0