Ledig dag!

Idag har det "bara" varit en ledig sommardag! Har varit hemma och gjort typ ingenting! :) Eller så mycket ingenting jag kan göra på en dag! ;)

Typ "bara" badat, tvättat bilen, tagit kort med syster, varit med och simmat med pållen i havet och så ;)

Åt upp den där sista biten av Pärontårtan också! ;) Lungt att det är den godaste tårta jag någonsin ätit! Och jag är inget tårtfan egentligen! Bara ett STORT fan av Pärontårta! =D







Varmt som bara den är det om dagarna! Det är SOMMAR! Imorgon åker jag och Texas till Göteborg igen! Då lämnar vi den härliga trädgården för att jobba och bo i lägenhet! Suck och pust så varmt!! Men annars har vi det bra där med! Särskilt nu när det är så fint! ;)

Glad sommar på er! =)




Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Vilken härliga bilder på dig och gubben! Tur du har honom så du inte är ensam i storstan. Jag har äntligen fått ordning på datorn så nu kan jag uppdatera hemsidan med några av de fina bilderna som du tog när du var här. Lina kommer inte hem, problem m.för tidiga värkar. Vi får väl se om någon har tid att åka med mig till utst.på lördag. Skulle vara kul att få se lite...även om det inte är nästan några springare anmälda (13 st)har nog inte varit så lite på 20 år. Men så är det när vi inte kan eller orkar...då sinar det tyvärr. Vi hoppas på nästa år, då finns det lite nytt som vi hoppas ska komma ut. Nej nu är det sovdags efter en dag med Sallys syster Jojo på besök. Du förstår nog vilken typ av lek det var...2 svarta streck blandat med en stor svart boll som rullade runt och sedan var det en avundsjuk Stella som skällde på dem för att hon inte fick vara med. Tanterna såg mest srötta ut och tog plats under kaffebordet i stället. Ett säkert och lugnt ställe att ligga på. Ha det så bra du kan! Kram från mig och alla vovvar!

2009-06-28 @ 23:59:38
URL: http://www.kennelrindi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0