En paus ifrån jobbet

Nu! Äntligen, den 6:e dagen på jobbet är över! En dag med vila väntar innan en förhoppningsvis trevlig midsommarhelg, på jobbet! Ska jobba med mycket trevliga människor och tror vi kommer få det bra, även om vi jobbar! ;)

Idag! Äntligen, vi fick tentaresultet från den allra sista tentan i termin 4. GODKÄND! Åhh så skönt att slippa omtenta den 27 augusti!

Det är så roligt när ni kommenterar lite! Märker ju stor skillnad hur mycket ni kommenterar beroende på vad jag skriver om men jag vet att det är många av mina vänner som läser oavsett kommentar eller inte! Det är jag glad att ni gör! Ha en bra kväll!




En luftballong susar förbi lägenheten...


Texas springer ut på balkongen och undrar vad det är som brummar så!
Han är bara lagom smart den vovven ;)

Kommentarer
Postat av: linn

sv: ja jag trivs jättebra (: Är du med på en veterinärklinik?! det trodde jag inte! Var det inte till sjuksköterska du utbildar dig eller har jag helt missat? :P

2009-06-17 @ 21:39:29
URL: http://linnk.blogg.se/
Postat av: josse

Snart är det jag som sitter i en sån ballong och svävar!

2009-06-18 @ 12:29:16
Postat av: MAMMA

TREVLIG MIDSOMMAR!

VI SKA PÅ GRILLBUFFÉ PÅ KARÖN PÅ MIDSOMMARAFTON. EVVE FÖLJER MED OSS. VI FIRAR 30ÅR SOM GIFTA O 35ÅR FÖRLOVADE, INTE DÅLIGT. ALLT HÄNDE MIDSOMMARAFTON FÖR ALLA DESSA ÅREN SEDAN

HA EN TREVLIG HELG! VI SYNS PÅ SÖNDAG.

2009-06-18 @ 22:18:07
Postat av: Pernilla Å

Trevlig midsommar på dej. Hoppas solen lyser lite på Er.

/P

2009-06-19 @ 10:08:34
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0