Åhh så underbart!

Varje gång man går in i lägenheten får man en härligt frisk doft i näsan! Det var länge sedan det var så skönt att komma hem som nu! Mamma och jag har verkligen dammat ÖVERALLT! Jag visste ju att det var skitigt och dammigt efter renoveringen och det märks ännu mer nu när det är rent! Vi har inte bara städat! Vi har piffat upp mitt hem med lite nya grejer också! Gardiner i "gästrum" och vardagsrum och MATTOR! Oj vilken skillnad det blev när man fick mattor på plats! Jag har försökt välja "Bra" mattor också, det vill säga dom där så lite så möjligt hundår syns! ;)

Är hel nöjd med allt! Och till och med det nyrenoverade badrummet med ful färg på kaklet blev fint!

Se så fint jag har det!



Vardagsrummet!


Min datahörna och mina nya hyllor vid sidan om


Min tv och tvbänk :)


Mitt städade rum!


"Gästrummet"


Mitt fiiina badrum!


Jag har fått en handdukstork med!  ;)

WoW vilken studentlya ;)

Kram på er!
/K&T



 


Kommentarer
Postat av: Jojo

Åhh så avundsjuk jag blir, lägenheten är helt super fin=) Vi måste träffas snart=) Stora kramar

2009-06-25 @ 19:53:00
Postat av: Matilda Hedberg

Väldigt fint har du=) Kul och se!

Hoppas allt är bra! Kram

2009-06-26 @ 12:50:14
Postat av: emelie

vad fint!

2009-06-27 @ 11:00:51
URL: http://www.freewebs.com/gulliga_emelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0