Hej då Texas!

Nu är det 2h tills jag sätter mig på tåget mot Göteborg! Resfebern stiger sakta mensäkert och är säkert uppe i 46grader nu! :P

Jag och Texas har varit på promenad, vi har varit nere och mata hästarna! Jag saknar redan vovven :( Men det är väl bra att sakna ibland! Har sagt till pappa att Texas får titta i webcamen ibland så jag får se på honom! Min hund va jag tycker om honom!

Hej svejs på er! Nu är det USABLOGGEN som gäller! Här skriver jag inte igen förän den 12-13 augusti någonting!


Hej då Matte! Kom snart tillbaka! ;)

Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEJ! HAR PRECIS KOMMIT HEM FRÅN PROMENAD OCH BESÖK HOS VINKOMPISEN. TEXAS HAR VARIT MED GIVETVIS, VI HAR DET BARA BRA. TREVLIG RESA!

2009-07-26 @ 23:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0