Vättlefjäll, idag igen, ny dammsugare, nu igen!

Idag begav vi oss åter till Vättlefjäll för att gå på långtur, innan vi begav oss tänkte jag dammsuga av lite snabbt i lägenheten, bara för att bestämde jag mig för att kolla hur full påsen var efter de vi hade dammsugit! Fick en smäre chock när jag öppnade, INGENTING låg i påsen! Haha jag kunde inte göra något annat än att skratta åt de, suck lisksom, och när jag sen skulle stänga locket så gick det inte igen ;P Nää, bestämde att vi skulle åka förbi OnOff och så fick dom göra nåt åt de hela! Vi hoppades att han som sålde den till oss var ledig idag för han lär nog aldrig glömma oss :P Men han jobbade och skrattade gött åt oss när vi kom med vår dammsugare ;) I alla fall så slutade det med att de på något lustigt konstigt perfekt vis hade en sprillans ny på fynd (två hundrakroner dyrare än när jag köpte den!), så vi fick en helt ny! De andra var ju ett demo ex, hade stått i affären 1år och då kollar man ju inte om påsen sitter rätt så de tog på sig de :P Ibland får man ha tur ;)

I alla fall kom vi iväg till Vättlefjäll efter det, vi skulle följa det röda spåret idag! Vi har haft lite problem att hitta för det är bra markerat för det mesta men helt plötsligt vet man inte var man ska gå :P Idag gick det perfekt och efter 1h50min var vi tillbaka vid bilen! Rastade och nöjda med promenaden!


Full fart!



Jag gör alltid som jag vill!


Texas har blivit en vuxen hund trots allt, det syns på bilderna nu för tiden :)



Men det finns mycket bus i kroppen även hos vuxna vovvar ;)

My Love <3

Kommentarer
Postat av: linn

vilka härliga bilder, Texas har verkligen blivit stor ;) Hur är det med der nu för tiden? Vad gör ni ? (: Kramar från linn och Blunder!

2009-02-03 @ 12:45:53
URL: http://linnk.blogg.se/
Postat av: Eva-karin

Hejsan! VIlka mysiga bilder!! Och grattis till ny dammsugare!! (det behövs verkligen en utomordentlig dammsugare när man har hund:P)

Hur gick seminariet i skolan idag då?? Mitt gick bra... hade birgitta så det var inte så avancerat :)

Jag tänkte höra vad du ska ha för dig på fredag innan ni ska åka.. för vi har ju inte så jätte mycket i skolan nu :P Jag skulle nämligen behöva dig och din bil en liten stund.. Måste köpa mer foder till Lotta och det är fruktansvärt bökigt att få hem det utan bil :) ...finns ett ställe som säljer bara 5 minuter härifrån men det är ändå på tok för långt att gå med typ 2 x 15 kg:( Så om du har tid att komma lite innan du lämnar texas så skulle vi kanske kunna åka ner och köpa :)

Det finns även möjlighet att min gamla bardomskompis svänger förbi mig i helgen. Hon har en liten svar Lhasa Apso tik (du kanske har sett bilderna)... tror du att Texas är ok med det?? Hon är inte alls framfusig eller påfrestande.. pluss att hon är väligt van med andra vovvar...

Hoppas allt är bra annars... jag längtar till jag oxå har bil så att man kan åka iväg på utflykter och gå promenader :) Värsta lyxen ju!!

Ha det så bra

kram

2009-11-02 @ 17:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0