MyDog 2009

Då har man varit på hundutställning större delen av dagen idag! Jag träffade Johanna och hennes fina vovvar och så tittade jag på en massa andra fina vovvar. Kameran var med och jag fångade några vovvar på kort men det är inte lätt att få till bra kort i det ljuset som är inne på sådana här tillställningar, dessutom rör alla på sig hela tiden ;)

Men en del kort blev det och jag vet själv när jag har varit på utställning, kvaliten är inte det viktigaste, man vill bara veta hur det såg ut när man var inne i ringen =)

När jag kom hem låg den finaste vovven och sov i soffan. Han är bara sååå BRA den där Texas! =)

Imorgon är det dax för tenta. Jag har försökt läsa idag efter att jag kom hem från utställningen men det har inte gott så bra. Jag vet inte om det beror på att jag kan det eller om jag är omotiverad. Det märker vi imorgon kväll när allt är över..! Håll tummarna för mig!




Texas på bryggan,  jan-09

Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Haha, det är inte kvalité på korten som gäller på hundutställning det är kvalité på hundarna! Men som sagt, vad gör det när den bästa låg hemma i din soffa.

/P

2009-01-07 @ 15:08:02
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Emma Davidsson

Hej! Det var kul att träffa dig i Göteborg. Hoppas att tentan gick bra idag! Dumle hälsar till Texas att soffan är inte det sämsta det heller =)/Hälsningar Emma och Dumle

2009-01-07 @ 20:44:27
URL: http://dumleoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0