Kvällen efter tenta, den bästa som finns!?

Ahh, känslan när man går från skrivsalen kan variera. Idag är den blandad. Jag vet inte vad jag ska tro. Med tanke på den tid, eller inte den tid, jag lagt ner på tentan känns det som att jag borde inte klara den men mn vet aldrig. Jag gjorde mitt bästa när jag var där och jag lämnade inget tomt! Nu hoppas jag bara på det bästa!

Oavsett är kvällen efter en tenta bland det bästa som finns. All stress, all press att jag borde plugga istället för att sitta här är borta och man kan göra precis vad man vill och bara vara nöjd med det! Det är så härligt!

Imorgon är jag ledig, det är också skönt, jag ska träffa mina gruppkamrater i skolan kl 10.00 för att gå igenom PowerPoint presentationen en gång innan vi ska ha vårt framförande. Det kan ju vara bra att se så alla inte har tänkt säga samma sak ;) Men vi har delat upp det lite innan så jag tror det blir jättebra! Efter det ska jag åka runt till varenda resebutik i hela Göteborg, nää det orkar jag nog inte, men ett par stycken i alla fall! Jag ska samla information om USA, jag och en kompis har planer på att bege oss på en ca 3 veckor lång semester dit i sommar! Det vore GRYMT! Kanske besöka Texas eller så *hihi*.

(Har lagt ut bilder på de två pussel jag och kusin lade under jullovet. Se inlägget Hej då 2008, hej 2009 i menyraden.)


"Duuu, skulle jag kunna få gå liiite närmare vattnet?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0